Produkty vyráběné našimi stroji zútulňují domovy a zpříjemňují pracovní prostředí mnoha lidem – ke kvalitnějšímu životu přispíváme po celém světě.
Staňte se součástí moderní české společnosti s více než 30letou tradicí! V ZEBRu vyrábíme vysoce automatizované linky pro výrobu exteriérových a interiérových žaluzií a komponenty pro oblast stínící techniky. Jsme celosvětovým lídrem v našem oboru. V roce 2022 jsme získali ocenění svazu průmyslu a dopravy pro nejlepší malou a střední firmu v České republice.
Aktuálně obsazované pozice:
Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688
Informace o zpracování osobních údajů
Obchodní ředitel
Co obnáší práce na této pozici?
- Vytváření obchodní strategie společnosti a zodpovědnost za její plnění
- Spolupráce na vytváření marketingové strategie společnosti a prezentace firmy navenek
- Vedení, řízení a motivace menšího týmu obchodníků
- Reprezentování společnosti u zákazníků a na veletrzích
- Rozvíjení kontaktů s klíčovými zákazníky
- Budování nových obchodních vztahů
Jak by měl náš kandidát vypadat?
- Komunikativní aktivní člověk se vzděláním technického směru s angličtinou na velmi dobré úrovni a dalším jazykem (ideálně němčina)
- Precizní a zodpovědný profesionál s technickým myšlením a systematickým přístupem k řešení problematiky nejen v rámci obchodního oddělení
- Člověk, který zná ekonomické zákonitosti a ví, jak funguje obchod
- Šéf se zájmem o inovace v tomto oboru
- Lídr, který má prokazatelnou zkušenost s motivací podřízených a vedením týmu a dokáže mu být oporou jak odborně, tak lidsky
- Kreativní člověk, který se bude spolupodílet strategicky na marketingových kampaních společnosti
Co nabízíme my?
- Práci v prestižní ryze české společnosti s celosvětovou působností, v moderním pracovním prostředí
- Nadstandardní mzdové ohodnocení, odměny za plnění ročních cílů a dlouhodobých úkolů
- Využití firemního vozu i k soukromým účelům
- Možnost čerpání částečného homeoffice
- 20 dnů dovolené + 5 dnů volna navíc pro Váš odpočinek
- A jiné zajímavé benefity
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám vaše CV nebo odkaz na Váš profil na LinkedInu a my se s vámi rádi potkáme na osobní schůzce.
VEDOUCÍ VÝROBY A PLÁNOVÁNÍ – srdcař, který hledá výzvy
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Pracovní doba: pružná (fix 8.00-14.00)
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
- Plánování výrobních kapacit a zdrojů včetně kooperace u našich dodavatelů = včas a efektivně;
- řízení a organizace výroby a zajištění jejího bezproblémového chodu se zaměřením na využití kapacit pracovníků na různých pracovištích;
- odpovědnost za kvalitu vyráběných dílů;
- kontinuální snaha o zvýšení efektivity jednotlivých pracovišť (např.: vytváření nových postupů a procesů, optimalizace či nákup nového vybavení, změny ve výrobním systému atp.);
- ve spolupráci se zaměstnanci navrhování vhodných školení a vzdělávání pro jejich osobní rozvoj.
CO BYSTE JEŠTĚ MĚLI VĚDĚT?
Budete klíčovou osobou starající se o nástrojařskou výrobu naší firmy. Stanete se platným členem týmu cca 35 zaměstnanců, ve kterém budete společně pracovat, rozvíjet sebe i své kolegy. Pracujeme s moderním strojovým parkem napříč širokým spektrem technologií – od třískového po EDM obrábění. Náš software řízení výroby „Factorify“ neustále zlepšujeme a počítáme s Vámi při jeho vývoji.
Smyslem naší práce jsou inovace a efektivita. Snažíme se pracovat tak, abychom mohli být na sebe hrdí.
Bude to jednoduché? Nebude. Mnoho práce jsme udělali a spousta je před námi. Výroba je to složitá, plná změn a urgentních požadavků. Můžete se spolehnout na podporu vedení společnosti při detailním zaškolení i při realizaci změn. Nebudete v tom sami.
JAKÉHO KOLEGU RÁDI UVÍTÁME VE VEDENÍ VÝROBY?
- Komunikativního člověka se vzděláním strojírenského zaměření;
- profesionála se zkušenostmi s řízením výroby ve strojírenském podniku (zaměření na kusovou/zakázkovou výrobu výhodou);
- člověka s iniciativou a chutí zavádět nové postupy, který se nebojí změny a sám vyhledává možnosti, jak stávající stav zlepšit a vidí věci v širší perspektivě;
- spravedlivého šéfa s výbornými organizačními dovednostmi a zkušeností s vedením týmu zaměstnanců;
- srdcaře, který rád přijímá výzvy (a že jich je) a dokáže autonomně a zodpovědně rozhodovat.
CO NABÍZÍME?
- 13. mzdu v případě plnění plánu;
- odměna za doporučení nového kolegy (10.000 Kč);
- ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy;
- spravedlivý přístup;
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč);
- firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek);
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days;
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět);
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky;
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou;
- možnost homeoffice.
Strojírenský technolog/normovač
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Pracovní doba: jednosměnný provoz (fix 6.00-14.30 hodin)
Co je vlastně náplní práce?
- Vytváření technologických postupů dle výkresové dokumentace pro výrobu dílů a montáž sestav vysoce sofistikovaných výrobních linek,
- kontrola a aktualizace již vytvořených norem dle skutečně zaznamenaných výrobních časů,
- optimalizace stávajících technologických postupů za účelem zvýšení efektivity výroby,
- komunikace s odděleními konstrukce a kontroly z důvodu optimalizace výkresové dokumentace,
- komunikace s pracovníky výroby a implementace jejich zlepšovacích návrhů,
- ověřování nových postupů výroby a spolupráce na realizaci technologických změn,
- podílení se na strategickém směřování oddělení technologie.
Co byste ještě měli vědět?
Budete klíčovou osobou v kolektivu oddělení technologie ve stabilní české firmě s dlouholetou tradicí. Vaše práce nebude pouze nudnou rutinou, ale také zajímavou cestou ve Vašem profesním životě. Rádi dáme na Vaše nové inovativní myšlenky, které by mohly přispět k našemu cíli „být moderní a zodpovědnou společností“.
Co Vám nesmí chybět?
- SŠ anebo VŠ strojírenského zaměření,
- znalost technických norem a čtení výkresové dokumentace,
- praxe v oboru technologické přípravy výroby,
- práce s kancelářským balíčkem Office (Outlook, Word, Excel),
- řidičské oprávnění skupiny B,
- týmová spolupráce, komunikativnost,
- pečlivost a samostatnost.
Co nabízíme?
- Práci v 100 % české společnosti s celosvětovou působností,
- velký prostor pro kreativní tvorbu s přímou realizací návrhů,
- profesní vzdělávání,
- prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje,
- home Office (max. 50 % pracovní doby, po zaučení),
- dotované podnikové stravování,
- firemní společenské akce,
- příspěvek na dopravu,
- 5 dnů sick days,
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
Operátor lisovny
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyNáplň práce:
- výroba komponentů pro stínicí techniku
- práce na vstřikolisu
- obsluha omílacího zařízení
- drobná údržba vstřikovacích forem
- kontrola kvality výrobků (použití kalibrů a dílenských měřidel)
- příprava výrobků k expedici
Požadujeme:
- učební obor nebo středoškolské vzdělání technického zaměření
- manuální zručnost, samostatnost a technický přehled
- orientaci ve výkresové dokumentaci
- zkušenost se vstřikovacími a lisovacími stroji vítaná
- praxi na obdobné pozici (výhodou)
Nabízíme:
- práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností
- prostor pro seberealizaci
- profesní vzdělávání
- čisté a moderní pracovní prostředí
- dotované podnikové stravování
- firemní společenské akce
- 5 dnů dovolené navíc - sick days
- příspěvek na dopravu
- prémie při pracovním jubileu
- výkonnostní prémie
- zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
- vedení účtu pro klienty KB zdarma
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou
Konstruktér
Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-50.000 Kč (dle zkušeností)
Co je vlastně náplní práce?
- Konstrukce nástrojů, výrobních strojů a zařízení
- Zpracování návrhu konstrukčního řešení podle zadání zákazníka
- Výběr vhodných strojních součástek a systémových komponentů nakupovaných dílů
- Návrh a tvorba technické dokumentace
- Spolupráce s výrobními úseky na vývoji dalších řešení a zvýšení efektivity stávajících produktů
Co byste ještě měli vědět?
Budete pracovat v české firmě s rodinnou atmosférou a fajn lidmi z oddělení konstrukce, kteří se rádi schází i po pracovní době a podnikají nejen výlety na kole. V kanceláři si můžete dát dobrou kávu nebo si protáhnout svaly na posilovacím stroji.
Co Vám nesmí chybět?
- SŠ anebo VŠ strojního směru – zaučíme i absolventa VŠ
- Znalost norem pro kreslení technické dokumentace
- Zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks výhodou)
- Zkušenosti v oblasti válcování a tváření plechu výhodou
- Zodpovědnost, cit pro detail, schopnost spolupracovat v týmu
- Řidičské oprávnění skupiny B výhodou
Co nabízíme?
- Práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností
- Velký prostor pro kreativní tvorbu s přímou realizací návrhů
- Profesní i jazykové vzdělávání
- Prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje
- Dotované podnikové stravování
- Firemní společenské akce
- Příspěvek na dopravu
- 5 dnů sick days
- Pružnou pracovní dobu
- Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
- Vedení účtu pro klienty KB zdarma
Zpracování osobních údajů
Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu: Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení.
Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení.
Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.