V Milovicích, s nádherným výhledem na Pálavu, vyrábíme stroje, které dělají svět lepším. Žaluzie vyráběné na našich strojích zútulňují domovy a pracovní prostředí lidí po celé planetě. Jsme světoví lídři v našem oboru a v roce 2022 jsme byli oceněni svazem průmyslu a dopravy jako nejlepší malá a střední firma v ČR.
V ZEBRu je nás přes 150, ale stále si zakládáme na rodinné atmosféře a lidském přístupu. Spolupracujeme, podporujeme se a společně profesně rosteme.
Aktuálně obsazované pozice:
- Servisní technik - perfektní produkt musí mít skvělý servis
- Operátor lisovny
- Konstruktér
Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688
Informace o zpracování osobních údajů
Servisní technik - perfektní produkt musí mít skvělý servis
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyMzdové ohodnocení: (dle zkušeností)
Pracovní doba: pevná (po-pá, 6.00-14.30, služební cesty)
Co je náplní práce?
Stanete se součástí menšího týmu servisních techniků. Budete provádět montáž a servis našich strojů u zákazníků v rámci ČR i zahraničí (převážně v rámci EU). Ve zbývajícím čase se na firmě budete účastnit interních přejímek, vyřídíte potřebnou administrativu a připravíte se na další servisní výjezd.
- Instalace a zprovoznění zařízení u zákazníků včetně školení obsluhy.
- Analýza poruch a stavu stroje, určení způsobu opravy a její provedení, vytipování náhradních dílů a zajištění pravidelných servisních prohlídek.
- Podílení se na generálních opravách a přestavbách strojů.
- Technické poradenství, konzultace a telefonická podpora zákazníků.
- Zkušeného člověka s technickým vzděláním (praxe v oblasti pneumatiky/hydrauliky/elektro, vyhláška č. 50/1978 Sb.§5 a vyšší výhodou)
- Prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zná specifika servisní činnosti výrobních zařízení a nerozhodí ho žádná porucha.
- Aktivního řidiče se znalostí angličtiny nebo němčiny.
- Kolegu, kterého baví spolupráce v týmu, ale zároveň se nebojí i samostatné práce.
Stanete se součástí menšího týmu servisních techniků. Budete provádět montáž a servis našich strojů u zákazníků v rámci ČR i zahraničí (převážně v rámci EU). Ve zbývajícím čase se na firmě budete účastnit interních přejímek, vyřídíte potřebnou administrativu a připravíte se na další servisní výjezd.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními výrobními technologiemi.
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
- Spravedlivý přístup.
- Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč).
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou.
Operátor lisovny
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyMzdové ohodnocení: 30-40.000 (dle zkušeností)
Pracovní doba: práce na jednu nebo dvě směny dle zařazení (po-pá)
Co je vlastně náplní práce?
- Výroba komponentů pro stínicí techniku,
- práce na vstřikovacích strojích
- obsluha omílacího zařízení,
- drobná údržba vstřikovacích forem
- kontrola kvality výrobků (použití kalibrů a dílenských měřidel),
- příprava výrobků k expedici.
Samostatného a manuálně zručného kolegu se vzděláním technického zaměření, který se orientuje ve výkresové dokumentaci. Požadujeme praxi na obdobné pozici a zkušenosti se vstřikovacími nebo lisovacími stroji.
Co byste ještě měli vědět?
Budete pracovat v menším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
- práci s moderními výrobními technologiemi,
- podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
- spravedlivý přístup,
- firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
- HPP se smlouvou na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou
Mzdové ohodnocení: (výše mzdy bude stanovena dle Vašich zkušeností)
Pracovní doba: flexibilní (fixní část pracovní doby 8.00-14.00)
Co bude náplní Vaší práce?
- Konstrukce vysoce automatizovaných strojů, nástrojů a příslušenství pro výrobu stínící techniky,
- Zpracování konstrukčního řešení podle zadání zákazníka,
- Tvorba výrobní výkresové dokumentace v 3D CAD SolidWorks
- Spolupráce s oddělením vývoje a zapracování nových návrhů do zakázkové výroby,
- výběr vhodných strojních dílů a systémových komponent nakupovaných dílů,
- spolupráce s montáží, budete mít kancelář v bezprostřední blízkosti montáže a budete si moc ověřit vlastní návrhy v praxi.
Stanete se platným členem týmu 15 zaměstnanců oddělení konstrukce. Jedná se o zakázkovou kusovou výrobu, kdy budete spolupracovat na realizaci našich strojů od začátku až do konce. Každý náš stroj je originál, který nestále inovujeme a rádi Vás zapojíme do jeho vývoje.
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení konstrukce?
Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení. Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení. Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
- Strojaře srdcem i duší, který má zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks + PDM výhodou),
- profesionála, co má v malíčku normy pro kreslení výrobní výkresové dokumentace,
- iniciativního kolegu, který se zajímá se o novinky v oboru,
- zodpovědného člověka se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
- práci s moderními výrobními technologiemi,
- podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
- spravedlivý přístup,
- firemní společenské akce,
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy,
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou.
Informace o zpracování osobních údajů
Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu:Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení. Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení. Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.