Kariéra

Staňte se součástí moderní české společnosti s více než 30letou tradicí! ZEBR s.r.o.  -výrobce vysoce automatizovaných linek pro výrobu exteriérových a interiérových žaluzií a komponentů pro oblast stínící techniky, hledá nového kolegu/kolegyni, na pozici:

Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688

Informace o zpracování osobních údajů

Strojírenský technolog/normovač 

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody

Pracovní doba: jednosměnný provoz (fix 6.00-14.30 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Vytváření technologických postupů dle výkresové dokumentace pro výrobu dílů a montáž sestav vysoce sofistikovaných výrobních linek,
  • kontrola a aktualizace již vytvořených norem dle skutečně zaznamenaných výrobních časů,
  • optimalizace stávajících technologických postupů za účelem zvýšení efektivity výroby,
  • komunikace s odděleními konstrukce a kontroly z důvodu racionalizace výkresové dokumentace,
  • komunikace s pracovníky výroby a implementace jejich zlepšovacích návrhů,
  • ověřování nových postupů výroby a spolupráce na realizaci technologických změn,
  • podílení se na strategickém směřování oddělení technologie.

Co byste ještě měli vědět?

Budete klíčovou osobou v kolektivu oddělení technologie ve stabilní české firmě s dlouholetou tradicí. Vaše práce nebude pouze nudnou rutinou, ale také zajímavou cestou ve Vašem profesním životě. Rádi dáme na Vaše nové inovativní myšlenky, které by mohly přispět k našemu cíli „být moderní a zodpovědnou společností“.

Co Vám nesmí chybět?

  • SŠ anebo VŠ strojírenského zaměření,
  • znalost technických norem a čtení výkresové dokumentace,
  • min. 2 roky praxe v oboru technologické přípravy výroby,
  • práce s kancelářským balíčkem Office (Outlook, Word, Excel),
  • řidičské oprávnění skupiny B,
  • týmová spolupráce, komunikativnost,
  • pečlivost a samostatnost.

Co nabízíme?

  • Práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností,
  • velký prostor pro kreativní tvorbu s přímou realizací návrhů,
  • profesní vzdělávání,
  • prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje,
  • home Office (max. 50% pracovní doby, po zaučení),
  • dotované podnikové stravování,
  • firemní společenské akce,
  • příspěvek na dopravu,
  • 5 dnů sick days,
  • zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky.

VEDOUCÍ KONSTRUKCE A VÝVOJE

Co vás u nás čeká?

  • budete řídit a podporovat tým konstrukce a vývoje a spolupracovat s ostatními odděleními napříč celou společností ZEBR
  • ponoříte se do tvoření pravidel a směrnic v rámci oddělení, konstrukčních procesů i metrik
  • budete se konzultačně podílet na vývoji samotných produktů
  • čeká vás spolupráce s montáží, předávání informací konstruktérům, zpracování připomínek a výstupů z porad, dohled nad realizací předaných informací
  • do vaší kompetence bude spadat také řízení projektů a konstrukčních prací na jednotlivých typech strojů, příp. částech strojů, od jejich návrhu až po zavedení do výroby včetně podílení se na navrhování konstrukčních řešení strojů nebo strojírenských částí na základě designerských návrhů
  • vaším úkolem bude také koordinování činností při testování prototypových výrobků
  • budete zajišťovat technické konzultace a vypracování technických popisů a návodů k obsluze stroje vč. popisů náhradních dílů 

Jakého kolegu rádi uvidíme v čele týmu?

  • komunikativního člověka se vzděláním technického směru
  • precizního a zodpovědného profesionála s analytickým myšlením a systematickým přístupem k řešení problematiky v rámci oddělení
  • šéfa se zájmem o inovace a vzdělávání v oboru, který má zkušenost s vedením týmu a dokáže mu být oporou jak odborně, tak lidsky
  • znalost práce v SolidWorks pro vás bude výhodou, stejně tak orientace v provádění technických výpočtů a analýz navrhovaných řešení v porovnání s technickým zadáním 
  • v neposlední řadě hledáme člověka, který svou osobností doplní náš tým a pomůže nám vyrůst zase o kousek výš 

Proč do toho jít s námi?

  • nabízíme vám práci v prestižní ryze české společnosti s celosvětovou působností a rodinnou atmosférou, v moderním pracovním prostředí v srdci Pálavských vrchů
  • máme pro vás připravený příspěvek na dopravu
  • všem zaměstnancům dáváme příspěvek na stravování
  • zajistíme vám zvýhodněný mobilní tarif pro Vás i Vaše blízké
  • dáme vám možnost kariérního i osobnostního rozvoje
  • dostanete 5 dní volna navíc pro Vás odpočinek
  • nabízíme mzdové ohodnocení odpovídající pozici vedoucího, vašim zkušenostem a praxi
  • pořádáme týmové a firemní akce, protože nejen z práce je člověk živ

Zaujali jsme vás? Pošlete nám vaše CV nebo odkaz na profil na LinkedIn. Rádi se s vámi potkáme na osobní schůzce nebo na nezávazném online callu.

Konstruktér

Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-50.000 Kč (dle zkušeností)

Co je vlastně náplní práce?

  • Konstrukce nástrojů, výrobních strojů a zařízení
  • Zpracování návrhu konstrukčního řešení podle zadání zákazníka
  • Výběr vhodných strojních součástek a systémových komponentů nakupovaných dílů
  • Návrh a tvorba technické dokumentace
  • Spolupráce s výrobními úseky na vývoji dalších řešení a zvýšení efektivity stávajících produktů

Co byste ještě měli vědět?

Budete pracovat v české firmě s rodinnou atmosférou a fajn lidmi z oddělení konstrukce, kteří se rádi schází i po pracovní době a podnikají nejen výlety na kole. V kanceláři si můžete dát dobrou kávu nebo si protáhnout svaly na posilovacím stroji.

Co Vám nesmí chybět?

  • SŠ anebo VŠ strojního směru – zaučíme i absolventa VŠ
  • Znalost norem pro kreslení technické dokumentace
  • Zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks výhodou)
  • Zkušenosti v oblasti válcování a tváření plechu výhodou
  • Zodpovědnost, cit pro detail, schopnost spolupracovat v týmu
  • Řidičské oprávnění skupiny B výhodou

Co nabízíme?

  • Práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností
  • Velký prostor pro kreativní tvorbu s přímou realizací návrhů
  • Profesní i jazykové vzdělávání
  • Prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje
  • Dotované podnikové stravování
  • Firemní společenské akce
  • Příspěvek na dopravu
  • 5 dnů sick days
  • Pružnou pracovní dobu
  • Zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
  • Vedení účtu pro klienty KB zdarma

Obchodní zástupce s angličtinou

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 20.000 Kč fix + provize z prodeje
Pracovní doba: flexibilní (fix 8.00-14.00 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Prodej komponentů pro stínící techniku – Vašimi zákazníky budou firmy, zabývající se výrobou stínící techniky
  • Samostatná obchodní činnost a strategický rozvoj obchodních aktivit ve svěřeném regionu (anglicky mluvící země)
  • Analýza trhu, konkurence a cen výrobků
  • Vedení obchodních jednání se zákazníky
  • Příjem objednávek, vypracování nabídek
  • Odpovědnost za plnění požadavků zákazníka, pravidelná komunikace (od objednávky až po fakturaci)
  • Obchodní cesty za zákazníky
  • Obchodní administrativa a pravidelný reporting

Co byste ještě měli vědět?
Stanete se součástí menšího obchodního týmu, který Vám bude podporou pro Vaše obchodní aktivity. Budete se účastnit veletrhů a obchodních jednání v zahraničí.

Co Vám nesmí chybět?

  • SŠ vzdělání
  • Předchozí prokazatelné zkušenosti v oblasti obchodu
  • Znalost AJ ke komunikaci se zahraničními zákazníky (samostatné vedení obchodních jednání), znalost dalšího jazyka výhodou
  • Samostatnost a aktivní přístup k práci
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

Co nabízíme?

  • práci v 100% české společnosti s celosvětovou působností
  • velký prostor pro seberealizaci
  • profesní i jazykové vzdělávání
  • prostor pro uplatnění znalostí a dovedností s možností dalšího rozvoje
  • dotované podnikové stravování
  • firemní společenské akce
  • 5 dnů sick days
  • příspěvek na dopravu
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou
  • zvýhodněné mobilní tarify pro rodinné příslušníky
  • vedení účtu pro klienty KB zdarma

Zpracování osobních údajů

Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu: Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).

Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení.

Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány. 
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení.
Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů. 

Kde nás najdete?

ZEBR s.r.o., Milovice 178, 691 88, Česká republika

  • Navštivte nás Navštivte nás
    ZEBR s.r.o.
    Milovice 178, 691 88
  • Napište nám Napište nám
    Naše e-mailová adresa:
    info@zebr.cz
  • Zavolejte nám Zavolejte nám
    Telefon: +420 519 515 810
    Mobil: +420 777 753 551
menu