Kariéra

V Milovicích, s nádherným výhledem na Pálavu, vyrábíme stroje, které dělají svět lepším. Žaluzie vyráběné na našich strojích zútulňují domovy a pracovní prostředí lidí po celé planetě. Jsme světoví lídři v našem oboru a v roce 2022 jsme byli oceněni svazem průmyslu a dopravy jako nejlepší malá a střední firma v ČR. 

V ZEBRu je nás přes 150, ale stále si zakládáme na rodinné atmosféře a lidském přístupu. Spolupracujeme, podporujeme se a společně profesně rosteme. 

Aktuálně obsazované pozice:

Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688

Informace o zpracování osobních údajů

Vedoucí údržby - pilíř stability a efektivity provozu

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 50-65.000 Kč, dle zkušeností
Pracovní doba: flexibilní (fix 8.00-14.00)

Co vás čeká na této pozici?

  • Vedení týmu údržby: Budete řídit menší tým údržby, zajišťovat organizaci a koordinaci úkolů pro zajištění plynulého provozu.
  • Plánování a řízení údržby: Budete odpovědní za plánování preventivní, proaktivní a prediktivní údržby výrobních strojů, zařízení a budov, sledování jejich stavu a včasnou organizaci nutných oprav a servisních prohlídek.
  • Komunikace s externími partnery: Spolupráce s externími servisními firmami a dodavateli na komplexních opravách i pravidelných údržbářských činnostech.
  • Správa dokumentace: Vedení a aktualizace technické dokumentace, evidence provedených oprav a údržbářských zásahů.
  • BOZP a požární ochrana: Budete zodpovědní za implementaci nálezů z pravidelných kontrol v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (BOZP) a požární ochrany (PO). Na samotné dodržování předpisů a postupů dohlíží jednotliví vedoucí oddělení.

Co byste ještě měli vědět?

Jako vedoucí údržby budete řídit tým dvou údržbářů. Společně budete zodpovědní za bezproblémový chod celého provozu, plánování a provádění preventivní údržby, oprav a úprav v rámci firmy. Při složitějších servisních zásazích budete koordinovat spolupráci s externími dodavateli. Vaším cílem bude zajistit spolehlivý a efektivní provoz a dlouhou životnost zařízení. V oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci budete úzce spolupracovat s externím technikem BOZP a PO, který poskytuje odborné poradenství a zajišťuje, aby naše pracoviště splňovala veškeré legislativní požadavky a standardy bezpečnosti.

Koho hledáme do našeho týmu?

  • Zkušeného vedoucího technika: Máte technické vzdělání a několikaletou praxi v oblasti údržby, ideálně v průmyslové výrobě. Zkušenosti s vedením menšího týmu jsou velkou výhodou.
  • Odborníka s technickými znalostmi: Měli byste mít platnou odbornou způsobilost v elektrotechnice dle aktuální legislativy (např. dle nařízení vlády č. 194/2022 Sb.). Znalost pneumatiky, hydrauliky a svářečské zkoušky jsou výhodou. Důležitá je orientace v platné legislativě týkající se BOZP a PO a schopnost aktivně spolupracovat s externím technikem BOZP na zajištění bezpečného pracovního prostředí.
  • Organizačně schopného kolegu: Schopnost efektivně plánovat a organizovat práci, řešit problémy a pracovat samostatně.
  • Komunikativní a proaktivní osobnost: Budete komunikovat s kolegy napříč firmou a s externími dodavateli. Důležitá je schopnost týmové spolupráce a prozákaznický přístup. Znalost angličtiny bude výhodou pro komunikaci se zahraničními servisními partnery.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
  • Práci s moderními výrobními technologiemi.
  • Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
  • Spravedlivý přístup.
  • Firemní společenské akce (ZEBR den, vánoční večírek, případně další).
  • 13. mzdu v případě plnění plánu.
  • Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
  • Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč).
  • Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou.

Administrativní pracovník/ce

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-38.000 Kč (dle zkušeností)
Pracovní doba: flexibilní (po-pá, fix 8.00-14.00 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Zpracování příchozích objednávek od zákazníků,
  • zodpovědnost za expedici výrobků – příprava dokumentů, faktur, zajištění přepravy, včetně řešení celní deklarace,
  • komunikace se zákazníky,
  • administrativní správa e-shopu,
  • nákup komponentů a dalších skladových položek,
  • vyřizování objednávek zákazníků “face to face”, včetně hmotné odpovědnosti a s tím spojené agendy.,
  • Co byste ještě měli vědět?
  • Budete pracovat v menším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky, a podílet se na jejím hladkém chodu.

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení kvality?

  • Pečlivého člověka s ekonomickým vzděláním nebo praxí na obdobné pozici,
  • Pro zákaznicky smýšlejícího kolegu, který se bude aktivně starat o přání našich zákazníků a nezalekne se ani komunikace v cizím jazyce (znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou),
  • svědomitého člověka, který umí dotahovat do konce každodenní úkoly a nebojí se ani excelových tabulek.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou po plném zaučení

Operátor lisovny

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-40.000 (dle zkušeností)
Pracovní doba: práce na jednu nebo dvě směny dle zařazení (po-pá)
 
Co je vlastně náplní práce?
  • Výroba komponentů pro stínicí techniku,
  • práce na vstřikovacích strojích
  • obsluha omílacího zařízení,
  • drobná údržba vstřikovacích forem
  • kontrola kvality výrobků (použití kalibrů a dílenských měřidel),
  • příprava výrobků k expedici.
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení lisovny?
Samostatného a manuálně zručného kolegu se vzděláním technického zaměření, který se orientuje ve výkresové dokumentaci. Požadujeme praxi na obdobné pozici a zkušenosti se vstřikovacími nebo lisovacími stroji.
 
Co byste ještě měli vědět?
Budete pracovat v menším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky.
 
Co nabízíme?
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • práci s moderními výrobními technologiemi,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou

Konstruktér

Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: (výše mzdy bude stanovena dle Vašich zkušeností)
Pracovní doba: flexibilní (fixní část pracovní doby 8.00-14.00)
 
Co bude náplní Vaší práce?
  • Konstrukce vysoce automatizovaných strojů, nástrojů a příslušenství pro výrobu stínící techniky,
  • Zpracování konstrukčního řešení podle zadání zákazníka,
  • Tvorba výrobní výkresové dokumentace v 3D CAD SolidWorks
  • Spolupráce s oddělením vývoje a zapracování nových návrhů do zakázkové výroby,
  • výběr vhodných strojních dílů a systémových komponent nakupovaných dílů,
  • spolupráce s montáží, budete mít kancelář v bezprostřední blízkosti montáže a budete si moc ověřit vlastní návrhy v praxi.
Co byste ještě měli vědět?
Stanete se platným členem týmu 15 zaměstnanců oddělení konstrukce. Jedná se o zakázkovou kusovou výrobu, kdy budete spolupracovat na realizaci našich strojů od začátku až do konce. Každý náš stroj je originál, který nestále inovujeme a rádi Vás zapojíme do jeho vývoje.
 
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení konstrukce?
  • Strojaře srdcem i duší, který má zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks + PDM výhodou),
  • profesionála, co má v malíčku normy pro kreslení výrobní výkresové dokumentace,
  • iniciativního kolegu, který se zajímá se o novinky v oboru,
  • zodpovědného člověka se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.
Co nabízíme?
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • práci s moderními výrobními technologiemi,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce,
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy,
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou.

Informace o zpracování osobních údajů

Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu:
Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení. Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení. Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
 
Kde nás najdete?

ZEBR s.r.o., Milovice 178, 691 88, Česká republika

  • Navštivte nás Navštivte nás
    ZEBR s.r.o.
    Milovice 178, 691 88
  • Napište nám Napište nám
    Naše e-mailová adresa:
    info@zebr.cz
  • Zavolejte nám Zavolejte nám
    Telefon: +420 519 515 810
    Mobil: +420 777 753 551
menu