Kariéra

Jsme ryze česká výrobní firma se sídlem v Milovicích a krásným výhledem na Pálavu. Přestože nás je už přes 150, záleží nám na příjemné, rodinné, atmosféře a lidském přístupu. Dbáme na vzájemnou pomoc, podporu a společný profesní růst. Hledáme kolegy, kteří do práce vloží srdce a budou společně s námi hrdí na to, co dokážeme.

Produkty vyráběné našimi stroji zútulňují domovy a zpříjemňují pracovní prostředí mnoha lidem. Ke kvalitnějšímu životu přispíváme po celém světě.

V ZEBRu vyrábíme vysoce automatizované linky pro výrobu exteriérových a interiérových žaluzií a komponenty pro oblast stínící techniky. Jsme celosvětovým lídrem v našem oboru. V roce 2022 jsme získali ocenění svazu průmyslu a dopravy pro nejlepší malou a střední firmu v České republice.

Aktuálně obsazované pozice:

Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688

Informace o zpracování osobních údajů

VEDOUCÍ SERVISNÍHO ODDĚLENÍ 

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody  
Mzdové ohodnocení: (dle zkušeností)  
Pracovní doba: pružná (po-pá, pevná část 8.00-14.00 hodin)  

Co je vlastně náplní práce?  

Vaše práce bude velmi pestrá, se širokým záběrem a přesný opak rutiny. Budete zodpovědný za komplexní vedení oddělení, které poskytuje širokou škálu servisních služeb našim zákazníkům 
Servisní oddělení se účastní interních a zákaznických přejímek našich strojů, následné instalace a oživení stroje přímo u zákazníka. Současně je také pro naše zákazníky parťákem při provádění pravidelných servisů a řešení případných poruch strojů včetně dodání náhradních dílů a telefonické podpory. 

Co další tato pozice obnáší?  

  • Tvorbharmonogramu instalací a dohled nad plánem servisů. 
  • Úzkou spolupráci s oddělením kvality na přípravě plánů interních a externích přejímek a řešení zákaznických reklamací. 
  • Rozvoj technických znalostí a zastupitelnosti jednotlivých servisních techniků. 
  • Péči o zákazníka – komunikaci se zákazníky, pravidelné návštěvy zákazníků a zjišťování podnětů ke zlepšení. 
  • Digitalizaci a automatizaci procesů oddělení. 

Jakého kolegu uvítáme do čela oddělení servisu?  

  • Zkušeného člověka s technickým vzděláním, který má praxi s vedením podřízených. 
  • Iniciativního, prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zvládne komunikovat s našimi zákazníky i v cizím jazyce (angličtině nebo němčině) a dokáže efektivně řešit jejich požadavky. 

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.  
  • Práci s moderními výrobními technologiemi.  
  • Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.  
  • Spravedlivý přístup.  
  • Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).  
  • 13. mzdu v případě plnění plánu.  
  • Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).  
  • Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.  
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays 
  • Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).  
  • Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).  
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.  
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou. 

Technik kvalityskvělý produkt je tvořen detaily 

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: (dle zkušeností)
Pracovní doba: pevná (po-pá, 6.00-14.30 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Provádění vstupní, mezioperační a výstupní kontroly (materiálů, komponentů, kooperací, polotovarů a hotových výrobků) a opětovné kontroly výrobků po opravě.
  • Evidence a správa neshod. Podílení se na jejich analyzování a implementaci nápravných opatření.
  • Hledání nových měřících technologií pro zlepšení efektivity, kvality a jejich zapojení do procesů společnosti.
  • Práce se systémem řízení kvality a evidence návrhů na zlepšení.
  • Návrhy opatření vedoucí ke snižování nekvality výroby.
  • Spolupráce na rozvojových projektech společnosti – v oblasti zavádění nových produktů na trh.

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení kvality?

  • Zkušeného člověka s technickým vzděláním, praxí na obdobné pozici a všeobecnou znalostí v oblasti strojírenství.
  • Iniciativního kolegu, který se zajímá o novinky v oboru.
  • Flexibilního a týmového hráče do moderního, dynamického a inovativního výrobního prostředí.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
  • Práci s moderními technologiemi.
  • Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
  • Spravedlivý přístup.
  • Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
  • 13. mzdu v případě plnění plánu.
  • Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
  • Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days.
  • Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).
  • Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou (s 3měsíční zkušební dobou).

Nákupčí/skladník

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody 
Mzdové ohodnocení: 30-35.000 Kč (dle zkušeností) 
Směnnost: práce na 1 směnu, pondělí-pátek 

 Co je náplní práce? 

  • Komunikace s dodavateli a jejich hodnocení, 
  • vyhledávání nových dodavatelů a vyjednávání cen, 
  • zpracování kusovníků a objednání nakupovaného materiálu pro vyráběné stroje, 
  • objednávání spojovacího materiálu, 
  • objednávání spotřebního materiálu pro výrobu a montáž, 
  • příjem a výdej materiálu ze skladu a vedení příslušné administrativy, 
  • příjem dílů z výroby a jejich vychystávání do sestav pro montáž, 
  • vyřizování reklamací. 

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení skladu? 

  • Člověka s praxí na obdobné pozici a technickým přehledem, 
  • kolegu, který se nebojí excelových tabulek a digitalizace (zkušenosti se skladovým SW). 

Co nabízíme? 

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým, 
  • práci s moderními výrobními technologiemi, 
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj, 
  • spravedlivý přístup, 
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek), 
  • 13. mzdu v případě plnění plánu, 
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč), 
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays, 
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč), 
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět), 
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, 
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou. 

Servisní technik - perfektní produkt musí mít skvělý servis

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: (dle zkušeností)
Pracovní doba: pevná (po-pá, 6.00-14.30, služební cesty)

Co je náplní práce?

  • Instalace a zprovoznění zařízení u zákazníků včetně školení obsluhy.
  • Analýza poruch a stavu stroje, určení způsobu opravy a její provedení, vytipování náhradních dílů a zajištění pravidelných servisních prohlídek.
  • Podílení se na generálních opravách a přestavbách strojů.
  • Technické poradenství, konzultace a telefonická podpora zákazníků.

Koho hledáme do našeho servisního týmu?

  • Zkušeného člověka s technickým vzděláním (praxe v oblasti pneumatiky/hydrauliky/elektro výhodou) a vyhláškou č. 50/1978 Sb.§5 a vyšší
  • Prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zná specifika servisní činnosti výrobních zařízení a nerozhodí ho žádná porucha.
  • Aktivního řidiče se znalostí angličtiny nebo němčiny.
  • Kolegu, kterého baví spolupráce v týmu, ale zároveň se nebojí i samostatné práce.

Co byste ještě měli vědět?
Stanete se součástí menšího týmu servisních techniků. Budete provádět montáž a servis našich strojů u zákazníků v rámci ČR i zahraničí (převážně v rámci EU). Ve zbývajícím čase se na firmě budete účastnit interních přejímek, vyřídíte potřebnou administrativu a připravíte se na další servisní výjezd.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
  • Práci s moderními výrobními technologiemi.
  • Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
  • Spravedlivý přístup.
  • Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
  • 13. mzdu v případě plnění plánu.
  • Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
  • Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč).
  • Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou.

Všeobecný/á účetní

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností
Pracovní doba: zkrácený úvazek s výhledem na možnost přechodu na plný úvazek

Co byste měli vědět?

Jsme malé ekonomické oddělení ve firmě se zakázkovou výrobou. Pět pracovnic pro celou firmu zajišťuje recepci, účtárnu a personální oddělení se mzdami. Široký okruh administrativy, kterou oddělení musí plynule zajistit, vyžaduje flexibilitu, vzájemnou vstřícnost, ochotu pomáhat a spolupracovat v rámci oddělení a navenek do celé firmy.

Co bude náplní práce?

  • Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví a zastupování při zajištění plynulosti zpracování jednotlivých agend výrobní firmy,
  • zpracovávání účetních dokladů, účetních knih ostatních účetních písemností,
  • spolupráce při inventarizacích,
  • spolupráce na zajištění účetních analýz, reportingu a operativního controllingu,
  • administrativní podpora a zajištění plynulého provozu ekonomického oddělení.

Koho rádi uvítáme do týmu ekonomického oddělení?

  • Zkušeného člověka s ekonomickým vzděláním a praxí na obdobné pozici, který se orientuje v podvojném účetnictví, daňových zákonech a nezalekne se ani účtování skladů,
  • pečlivého kolegu, se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • možnost práce s formou Home Office (max 4 dny v měsíci, po zaučení/zkušební době),
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou.

Operátor lisovny

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody

Mzdové ohodnocení: 28 000 – 33 000 Kč, dle zkušeností

Směnnost: práce na 2 směny (ranní-odpolední, pondělí-pátek)

Náplň práce:

  • výroba komponentů pro stínicí techniku;
  • práce na vstřikolisu;
  • obsluha omílacího zařízení;
  • drobná údržba vstřikovacích forem;
  • kontrola kvality výrobků (použití kalibrů a dílenských měřidel);
  • příprava výrobků k expedici.

Požadujeme:

  • učební obor nebo středoškolské vzdělání technického zaměření;
  • manuální zručnost, samostatnost a technický přehled;
  • orientaci ve výkresové dokumentaci;
  • zkušenost se vstřikovacími a lisovacími stroji vítaná;
  • praxi na obdobné pozici (výhodou). 

Nabízíme:

  • čisté a moderní pracovní prostředí;
  • 13. mzdu, dle výsledku hospodaření;
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč);
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč);
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek,…);
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays;
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět);
  • prémie při pracovním jubileu;
  • výkonnostní prémie;
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky;
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou.

Konstruktér

Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody 
Mzdové ohodnocení: (výše mzdy bude stanovena dle Vašich zkušeností) 
Pracovní doba: flexibilní (fixní část pracovní doby 8.00-14.00) 

Co bude náplní Vašípráce? 

  • Konstrukce vysoce automatizovaných strojů, nástrojů a příslušenství pro výrobu stínící techniky, 
  • Zpracování  konstrukčního řešení podle zadání zákazníka, 
  • Tvorba výrobní výkresové dokumentace v 3D CAD SolidWorks 
  • Spolupráce s oddělením vývoje a zapracování nových návrhů do zakázkové výroby, 
  • výběr vhodných strojních dílů a systémových komponent nakupovaných dílů, 
  • spolupráce s montáží, budete mít kancelář v bezprostřední blízkosti montáže a budete si moc ověřit vlastní návrhy v praxi. 

Co byste ještě měli vědět? 

Stanete se platným členem týmu 15 zaměstnanců oddělení konstrukce. Jedná se o zakázkovou kusovouvýrobu, kdy budete spolupracovat na realizaci našich strojů od začátku až do konce. Každý náš stroj je originál, který nestále inovujeme a rádi Vás zapojíme do jeho vývoje. 

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení konstrukce? 

  • Strojaře srdcem i duší, který má zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks+ PDM výhodou), 
  • profesionála, co má v malíčku normy pro kreslení výrobní výkresové dokumentace, 
  • iniciativního kolegu, který se zajímá se o novinky voboru, 
  • zodpovědného člověka se smyslem pro detail a schopností spolupracovat vtýmu. 

Co nabízíme?  

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým, 
  • práci s moderními výrobními technologiemi, 
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj, 
  • spravedlivý přístup, 
  • firemní společenské akce, 
  • 13. mzdu v případě plnění plánu, 
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč), 
  • ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy, 
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays, 
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč), 
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět), 
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, 
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou. 
Kde nás najdete?

ZEBR s.r.o., Milovice 178, 691 88, Česká republika

  • Navštivte nás Navštivte nás
    ZEBR s.r.o.
    Milovice 178, 691 88
  • Napište nám Napište nám
    Naše e-mailová adresa:
    info@zebr.cz
  • Zavolejte nám Zavolejte nám
    Telefon: +420 519 515 810
    Mobil: +420 777 753 551
menu