V Milovicích, s nádherným výhledem na Pálavu, vyrábíme stroje, které dělají svět lepším. Žaluzie vyráběné na našich strojích zútulňují domovy a pracovní prostředí lidí po celé planetě. Jsme světoví lídři v našem oboru a v roce 2022 jsme byli oceněni svazem průmyslu a dopravy jako nejlepší malá a střední firma v ČR.
V ZEBRu je nás přes 150, ale stále si zakládáme na rodinné atmosféře a lidském přístupu. Spolupracujeme, podporujeme se a společně profesně rosteme.
Aktuálně obsazované pozice:
- Vedoucí servisního oddělení - perfektní produkt musí mít skvělý servis
- Technik kvality – skvělý produkt je tvořen detaily
- Specialista IT supportu – digitalizace kam se podíváš
- Nákupčí/skladník
- Servisní technik - perfektní produkt musí mít skvělý servis
- Všeobecný/á účetní
- Konstruktér
Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688
Informace o zpracování osobních údajů
VEDOUCÍ SERVISNÍHO ODDĚLENÍ
Co je vlastně náplní práce?
Co další tato pozice obnáší?
- Tvorbu harmonogramu instalací a dohled nad plánem servisů.
- Úzkou spolupráci s oddělením kvality na přípravě plánů interních a externích přejímek a řešení zákaznických reklamací.
- Rozvoj technických znalostí a zastupitelnosti jednotlivých servisních techniků.
- Péči o zákazníka – komunikaci se zákazníky, pravidelné návštěvy zákazníků a zjišťování podnětů ke zlepšení.
- Digitalizaci a automatizaci procesů oddělení.
Jakého kolegu uvítáme do čela oddělení servisu?
- Zkušeného člověka s technickým vzděláním, který má praxi s vedením podřízených.
- Iniciativního, prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zvládne komunikovat s našimi zákazníky i v cizím jazyce (angličtině nebo němčině) a dokáže efektivně řešit jejich požadavky.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními výrobními technologiemi.
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
- Spravedlivý přístup.
- Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).
- Firemní automobil.
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou.
Technik kvality–skvělý produkt je tvořen detaily
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyCo je vlastně náplní práce?
- Provádění vstupní, mezioperační a výstupní kontroly (materiálů, komponentů, kooperací, polotovarů a hotových výrobků) a opětovné kontroly výrobků po opravě.
- Evidence a správa neshod. Podílení se na jejich analyzování a implementaci nápravných opatření.
- Hledání nových měřících technologií pro zlepšení efektivity, kvality a jejich zapojení do procesů společnosti.
- Práce se systémem řízení kvality a evidence návrhů na zlepšení.
- Návrhy opatření vedoucí ke snižování nekvality výroby.
- Spolupráce na rozvojových projektech společnosti – v oblasti zavádění nových produktů na trh.
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení kvality?
- Zkušeného člověka s technickým vzděláním, praxí na obdobné pozici a všeobecnou znalostí v oblasti strojírenství.
- Iniciativního kolegu, který se zajímá o novinky v oboru.
- Flexibilního a týmového hráče do moderního, dynamického a inovativního výrobního prostředí.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními technologiemi.
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
- Spravedlivý přístup.
- Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou (s 3měsíční zkušební dobou).
Specialista IT supportu–digitalizace kam se podíváš
- Nákup a správa firemního hardwaru, softwaru a interní sítě,
- support uživatelů a pomoc při řešení jejich problémů,
- zajištění kybernetické bezpečnosti,
- komunikace a spolupráce s dodavateli IT řešení,
- tvorba a správa automatizačních procesů a reportů v našich klíčových systémech – výrobním MES Factorify a konstrukčních SW SolidWorks a PDM (samozřejmě Vás zaškolíme),
- práce ve VisualBasic, JExel, HTML, Markdown, SQL, analýza dat.
Co byste ještě měli vědět?
Hledáme pracovníka do menšího týmu, který pomůže s narůstajícím množstvím práce. Naše prostředí je turbulentní, posouváme se kupředu, inovujeme a potřebujeme do týmu lidi, kteří se nebojí změn a pomůžou nám při zlepšování ve všech našich činnostech a jejich práce pro ně bude vášní.
Koho rádi uvítáme do našeno týmu?
- Profesionála se zkušenostmi v oblasti IT supportu, ale dáme příležitost i šikovnému absolventovi,
- týmového hráče, který s námi bude posouvat celou firmu kupředu,
- svědomitého člověka, který je zaměřený na výsledky a dotáhne do zdárného konce zavádění větších inovací i každodenní úkoly.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
- podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
- spravedlivý přístup,
- firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
- možnost práce s formou Home Office (max 4 dny v měsíci, po zaučení/zkušební době),
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou.
Co je náplní práce?
- Komunikace s dodavateli a jejich hodnocení,
- vyhledávání nových dodavatelů a vyjednávání cen,
- zpracování kusovníků a objednání nakupovaného materiálu pro vyráběné stroje,
- objednávání spojovacího materiálu,
- objednávání spotřebního materiálu pro výrobu a montáž,
- příjem a výdej materiálu ze skladu a vedení příslušné administrativy,
- příjem dílů z výroby a jejich vychystávání do sestav pro montáž,
- vyřizování reklamací.
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení skladu?
- Člověka s praxí na obdobné pozici a technickým přehledem,
- kolegu, který se nebojí excelových tabulek a digitalizace (zkušenosti se skladovým SW).
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
- práci s moderními výrobními technologiemi,
- podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
- spravedlivý přístup,
- firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou.
Servisní technik - perfektní produkt musí mít skvělý servis
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: (dle zkušeností)
Pracovní doba: pevná (po-pá, 6.00-14.30, služební cesty)
Co je náplní práce?
- Instalace a zprovoznění zařízení u zákazníků včetně školení obsluhy.
- Analýza poruch a stavu stroje, určení způsobu opravy a její provedení, vytipování náhradních dílů a zajištění pravidelných servisních prohlídek.
- Podílení se na generálních opravách a přestavbách strojů.
- Technické poradenství, konzultace a telefonická podpora zákazníků.
Koho hledáme do našeho servisního týmu?
- Zkušeného člověka s technickým vzděláním (praxe v oblasti pneumatiky/hydrauliky/elektro výhodou) a vyhláškou č. 50/1978 Sb.§5 a vyšší
- Prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zná specifika servisní činnosti výrobních zařízení a nerozhodí ho žádná porucha.
- Aktivního řidiče se znalostí angličtiny nebo němčiny.
- Kolegu, kterého baví spolupráce v týmu, ale zároveň se nebojí i samostatné práce.
Co byste ještě měli vědět?
Stanete se součástí menšího týmu servisních techniků. Budete provádět montáž a servis našich strojů u zákazníků v rámci ČR i zahraničí (převážně v rámci EU). Ve zbývajícím čase se na firmě budete účastnit interních přejímek, vyřídíte potřebnou administrativu a připravíte se na další servisní výjezd.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními výrobními technologiemi.
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.
- Spravedlivý přístup.
- Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč).
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 3měsíční zkušební dobou.
Všeobecný/á účetní
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyPracovní doba: zkrácený úvazek s výhledem na možnost přechodu na plný úvazek
Co byste měli vědět?
Jsme malé ekonomické oddělení ve firmě se zakázkovou výrobou. Pět pracovnic pro celou firmu zajišťuje recepci, účtárnu a personální oddělení se mzdami. Široký okruh administrativy, kterou oddělení musí plynule zajistit, vyžaduje flexibilitu, vzájemnou vstřícnost, ochotu pomáhat a spolupracovat v rámci oddělení a navenek do celé firmy.
Co bude náplní práce?
- Samostatné účtování na uceleném úseku účetnictví a zastupování při zajištění plynulosti zpracování jednotlivých agend výrobní firmy,
- zpracovávání účetních dokladů, účetních knih ostatních účetních písemností,
- spolupráce při inventarizacích,
- spolupráce na zajištění účetních analýz, reportingu a operativního controllingu,
- administrativní podpora a zajištění plynulého provozu ekonomického oddělení.
Koho rádi uvítáme do týmu ekonomického oddělení?
- Zkušeného člověka s ekonomickým vzděláním a praxí na obdobné pozici, který se orientuje v podvojném účetnictví, daňových zákonech a nezalekne se ani účtování skladů,
- pečlivého kolegu, se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
- podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
- spravedlivý přístup,
- firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
- příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
- možnost práce s formou Home Office (max 4 dny v měsíci, po zaučení/zkušební době),
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou.