Kariéra

V Milovicích, s nádherným výhledem na Pálavu, vyrábíme stroje, které dělají svět lepším. Žaluzie vyráběné na našich strojích zútulňují domovy a pracovní prostředí lidí po celé planetě. Jsme světoví lídři v našem oboru a v roce 2022 jsme byli oceněni svazem průmyslu a dopravy jako nejlepší malá a střední firma v ČR. 

V ZEBRu je nás přes 150, ale stále si zakládáme na rodinné atmosféře a lidském přístupu. Spolupracujeme, podporujeme se a společně profesně rosteme. 

Aktuálně obsazované pozice:

Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688

Informace o zpracování osobních údajů

VEDOUCÍ SERVISNÍHO ODDĚLENÍ 

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody  
Mzdové ohodnocení: (dle zkušeností)  
Pracovní doba: pružná (po-pá, pevná část 8.00-14.00 hodin)  

Co je vlastně náplní práce?  

Vaše práce bude velmi pestrá, se širokým záběrem a přesný opak rutiny. Budete zodpovědný za komplexní vedení oddělení, které poskytuje širokou škálu servisních služeb našim zákazníkům 
Servisní oddělení se účastní interních a zákaznických přejímek našich strojů, následné instalace a oživení stroje přímo u zákazníka. Současně je také pro naše zákazníky parťákem při provádění pravidelných servisů a řešení případných poruch strojů včetně dodání náhradních dílů a telefonické podpory. 
 
Co další tato pozice obnáší?  
  • Tvorbharmonogramu instalací a dohled nad plánem servisů. 
  • Úzkou spolupráci s oddělením kvality na přípravě plánů interních a externích přejímek a řešení zákaznických reklamací. 
  • Rozvoj technických znalostí a zastupitelnosti jednotlivých servisních techniků. 
  • Péči o zákazníka – komunikaci se zákazníky, pravidelné návštěvy zákazníků a zjišťování podnětů ke zlepšení. 
  • Digitalizaci a automatizaci procesů oddělení. 
Jakého kolegu uvítáme do čela oddělení servisu?  
  • Zkušeného člověka s technickým vzděláním, který má praxi s vedením podřízených. 
  • Iniciativního, prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zvládne komunikovat s našimi zákazníky i v cizím jazyce (angličtině nebo němčině) a dokáže efektivně řešit jejich požadavky. 
Co nabízíme?
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.  
  • Práci s moderními výrobními technologiemi.  
  • Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj.  
  • Spravedlivý přístup.  
  • Firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek).  
  • 13. mzdu v případě plnění plánu.  
  • Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).  
  • Ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy.  
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays 
  • Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč).  
  • Firemní automobil. 
  • Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.  
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou. 

Specialista IT supportudigitalizace kam se podíváš 

Termín nástupu: ihned nebo dle dohody 
Mzdové ohodnocení: dle zkušeností 
Pracovní doba: pružná (po-pá, fix 8.00-14.00) 
 
Co je náplní práce? 
  • Nákup a správa firemního hardwaru, softwaru a interní sítě, 
  • support uživatelů a pomoc při řešení jejich problémů, 
  • zajištění kybernetické bezpečnosti, 
  • komunikace a spolupráce s dodavateli IT řešení, 
  • tvorba a správa automatizačních procesů a reportů v našich klíčových systémech – výrobním MES Factorify a konstrukčních SW SolidWorks a PDM (samozřejmě Vás zaškolíme), 
  • práce ve VisualBasic, JExel, HTML, Markdown, SQL, analýza dat. 
Co byste ještě měli vědět? 
Hledáme pracovníka do menšího týmu, který pomůže s narůstajícím množstvím práce. Naše prostředí je turbulentní, posouváme se kupředu, inovujeme a potřebujeme do týmu lidi, kteří se nebojí změn a pomůžou nám při zlepšování ve všech našich činnostech a jejich práce pro ně bude vášní. 
 
Koho rádi uvítáme do našeno týmu? 
  • Profesionála se zkušenostmi v oblasti IT supportu, ale dáme příležitost i šikovnému absolventovi,
  • týmového hráče, který s námi bude posouvat celou firmu kupředu, 
  • svědomitého člověka, který je zaměřený na výsledky a dotáhne do zdárného konce zavádění větších inovací i každodenní úkoly. 
Co nabízíme? 
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým, 
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,  
  • spravedlivý přístup, 
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek), 
  • 13. mzdu v případě plnění plánu, 
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč), 
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays, 
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč), 
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět), 
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky, 
  • možnost práce s formou Home Office (max 4 dny v měsíci, po zaučení/zkušební době), 
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou. 

Strojírenský technolog 

Mzdové ohodnocení:40-50.000 Kč (dle zkušeností)  
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody  
Pracovní doba: jednosměnný provoz (fix 6.00-14.30 hodin)  
 
Co je náplní práce?  
  • Vytváření technologických postupů dle výkresové dokumentace pro výrobu dílů a montáž sestav vysoce sofistikovaných výrobních linek,  
  • kontrola a aktualizace již vytvořených norem dle skutečně zaznamenaných výrobních časů,  
  • optimalizace stávajících technologických postupů za účelem zvýšení efektivity výroby,  
  • komunikace s odděleními konstrukce a kontroly z důvodu optimalizace výkresové dokumentace a technologických postupů 
  • komunikace s pracovníky výroby a implementace jejich zlepšovacích návrhů,  
  • ověřování nových postupů výroby a spolupráce na realizaci technologických změn,  
  • podílení se na strategickém směřování oddělení technologie.  
Co byste ještě měli vědět?  
Budete klíčovou osobou v menším kolektivu technologů ve stabilní české firmě s dlouholetou tradicí. Vaše práce rozhodně nebude nudnou rutinou, ale zajímavou cestou ve Vašem profesním životě. Rádi dáme na Vaše nové inovativní myšlenky, které by mohly přispět k našemu cíli „být moderní a zodpovědnou společností“. 
 
Jakého kolegu hledáme do týmu oddělení technologie? 
  • Strojaře srdcem i duší, který má praxi v oboru technologické přípravy výroby,  
  • profesionála, který ovládá normování výrobních operací,  
  • iniciativního kolegu, který se zajímá se o novinky v oboru a chce věci posouvat a zlepšovat,
  • zodpovědného člověka se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.  
Co nabízíme?  
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,  
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,   
  • spravedlivý přístup,  
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),  
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,  
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),  
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays 
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),  
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),  
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,  
  • možnost práce s formou Home Office ( 50% pracovní doby, po zaučení/zkušební době),  
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou. 

Administrativní asistent/asistentka

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-38.000 Kč (dle zkušeností)
Pracovní doba: flexibilní (po-pá, fix 8.00-14.00 hodin)

Co je vlastně náplní práce?

  • Zpracování příchozích objednávek od zákazníků,
  • zodpovědnost za expedici výrobků – příprava dokumentů, faktur, zajištění přepravy, včetně řešení celní deklarace,
  • komunikace se zákazníky,
  • administrativní správa e-shopu,
  • nákup komponentů a dalších skladových položek,
  • vyřizování objednávek zákazníků “face to face”, včetně hmotné odpovědnosti a s tím spojené agendy.,

Co byste ještě měli vědět?

Budete pracovat v menším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky, a podílet se na jejím hladkém chodu.

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení kvality?

  • Pečlivého člověka se středoškolským vzděláním a praxí na obdobné pozici,
  • Prozákaznicky smýšlejícího kolegu, který se bude aktivně starat o přání našich zákazníků a nezalekne se ani komunikace v cizím jazyce (znalost anglického jazyka slovem i písmem výhodou),
  • svědomitého člověka, který umí dotahovat do konce každodenní úkoly a nebojí se ani excelových tabulek.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou (s 3měsíční zkušební dobou).

Operátor lisovny

Termín nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 30-40.000 (dle zkušeností)
Pracovní doba: práce na jednu nebo dvě směny dle zařazení (po-pá)

Co je vlastně náplní práce?

  • Výroba komponentů pro stínicí techniku,
  • práce na vstřikovacích strojích
  • obsluha omílacího zařízení,
  • drobná údržba vstřikovacích forem
  • kontrola kvality výrobků (použití kalibrů a dílenských měřidel),
  • příprava výrobků k expedici.

Koho rádi uvítáme do týmu oddělení lisovny?

Samostatného a manuálně zručného kolegu se vzděláním technického zaměření, který se orientuje ve výkresové dokumentaci. Požadujeme praxi na obdobné pozici a zkušenosti se vstřikovacími nebo lisovacími stroji.

Co byste ještě měli vědět?

Budete pracovat v menším kolektivu oddělení lisovny, kde se zaměřujeme na výrobu komponentů pro oblast stínící techniky.

Co nabízíme?

  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • práci s moderními výrobními technologiemi,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce (dětský den, vánoční večírek),
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 47 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu určitou s možností přechodu na dobu neurčitou

Konstruktér

Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: (výše mzdy bude stanovena dle Vašich zkušeností)
Pracovní doba: flexibilní (fixní část pracovní doby 8.00-14.00)
 
Co bude náplní Vaší práce?
  • Konstrukce vysoce automatizovaných strojů, nástrojů a příslušenství pro výrobu stínící techniky,
  • Zpracování konstrukčního řešení podle zadání zákazníka,
  • Tvorba výrobní výkresové dokumentace v 3D CAD SolidWorks
  • Spolupráce s oddělením vývoje a zapracování nových návrhů do zakázkové výroby,
  • výběr vhodných strojních dílů a systémových komponent nakupovaných dílů,
  • spolupráce s montáží, budete mít kancelář v bezprostřední blízkosti montáže a budete si moc ověřit vlastní návrhy v praxi.
Co byste ještě měli vědět?
Stanete se platným členem týmu 15 zaměstnanců oddělení konstrukce. Jedná se o zakázkovou kusovou výrobu, kdy budete spolupracovat na realizaci našich strojů od začátku až do konce. Každý náš stroj je originál, který nestále inovujeme a rádi Vás zapojíme do jeho vývoje.
 
Koho rádi uvítáme do týmu oddělení konstrukce?
  • Strojaře srdcem i duší, který má zkušenosti s 3D CAD systémem (Solidworks + PDM výhodou),
  • profesionála, co má v malíčku normy pro kreslení výrobní výkresové dokumentace,
  • iniciativního kolegu, který se zajímá se o novinky v oboru,
  • zodpovědného člověka se smyslem pro detail a schopností spolupracovat v týmu.
Co nabízíme?
  • Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým,
  • práci s moderními výrobními technologiemi,
  • podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj,
  • spravedlivý přístup,
  • firemní společenské akce,
  • 13. mzdu v případě plnění plánu,
  • odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
  • ohodnocení za plnění dlouhodobých úkolů ve výši až 80 % jedné mzdy,
  • 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days,
  • dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 46 Kč),
  • příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět),
  • zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky,
  • HPP se smlouvou na dobu neurčitou.

Informace o zpracování osobních údajů

Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu:
Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení. Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení. Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.
 
Kde nás najdete?

ZEBR s.r.o., Milovice 178, 691 88, Česká republika

  • Navštivte nás Navštivte nás
    ZEBR s.r.o.
    Milovice 178, 691 88
  • Napište nám Napište nám
    Naše e-mailová adresa:
    info@zebr.cz
  • Zavolejte nám Zavolejte nám
    Telefon: +420 519 515 810
    Mobil: +420 777 753 551
menu