V Milovicích, s nádherným výhledem na Pálavu, vyrábíme stroje, které dělají svět lepším. Žaluzie vyráběné na našich strojích zútulňují domovy a pracovní prostředí lidí po celé planetě. Jsme světoví lídři v našem oboru a v roce 2022 jsme byli oceněni svazem průmyslu a dopravy jako nejlepší malá a střední firma v ČR.
V ZEBRu je nás přes 160, ale stále si zakládáme na rodinné atmosféře a lidském přístupu. Spolupracujeme, podporujeme se a společně profesně rosteme.
Aktuálně obsazované pozice:
Hledáme konstruktéra - tak trochu ŠÍLENCE
Hledáš klidnou rutinu beze změn? V tom případě práce u nás nebude pro tebe. Vyrostli jsme na inovacích a nyní jsou již v naší DNA. Naše stroje neustále inovujeme a vylepšujeme a díky tomu určujeme trendy v celém našem oboru. Pomáháme tak zútulňovat domovy a pracovní prostředí lidem po celém světě. V ZEBRu vyrábíme vysoce automatizované linky pro výrobu exteriérových a interiérových žaluzií a komponenty pro oblast stínící techniky. V tom, co děláme, jsme nejlepší na světě. Chceme růst a neustále se zlepšovat, proto hledáme posily do naší konstrukce.Mzdové ohodnocení: od 60 000 Kč, bude záležet na zkušenostech
Pracovní doba: Flexibilní (fix 8.00-14.00, možnost 4 dny HO měsíčně)
- Navrhuj, inovuj, posouvej své dovednosti! To je přesně to, oč tu běží.
- Nástrojařina – dělící, děrovací, nýtovací a další nástroje často kombinované i s několika funkcemi.
- Jemná mechanika a automatizace – naše stroje obsahují mnoho patentovaných vychytávek s komplexními funkcemi.
- Přesná optomechanika – jsme výrobcem Ramanova spektrometru.
- Postupové nástroje a formy na plasty a zinkové slitiny.
- Ovládání a pohony jsou nejčastěji pneumatické a elektrické (využíváme ale i hydrauliku).
- Méně často navrhujeme plechové díly a svařence.
- Spolupráce napříč odděleními. Čeká Tě úzká spolupráce s technologií, výrobou, montáží i kvalitou při návrhu nových řešení, optimalizaci těch stávajících a testování prototypů.
Nečekáme, že budeš expert na všechno. Začneš tam, kde se budeš cítit nejjistější – podle toho, co už máš za sebou. Ostatní si postupně osvojíš s naší podporou. Máme připravený adaptační plán, který tě provede celým procesem. Součástí je i dvouměsíční zaškolení na montáži, kde detailně poznáš naše stroje v praxi.
Co bys ještě měl vědět?
V konstrukčním týmu se soustředíme na inovace, moderní technologie a efektivní řešení. Pracujeme s AI a neustále hledáme nové způsoby, jak posouvat naše produkty kupředu. Unikátní je u nás to, že celý proces od návrhu přes výrobu až po finální montáž probíhá pod jednou střechou. To znamená, že nebudeš jen u návrhu, ale uvidíš vše od první skici až po hotový stroj.
Jakého kolegu hledáme?
- Senior konstruktéra s praxí v oblasti strojní automatizace, výrobních linek, optomechaniky nebo konstrukce nástrojů
- Zkušeného uživatele 3D CAD (ideálně SolidWorks), který se vyzná v technické dokumentaci, ovládá normy a umí připravit přehledné a přesné výkresy pro výrobu
- Týmového hráče, který umí spolupracovat s kolegy a hledat společně nejlepší možné řešení při technické diskuzi.
- A proč „trochu šílence“? Zjistili jsme, že je občas nejlepší shodit návrh ze stolu a začít znovu, abychom se dobrali nejlepšího řešení…a to se moc lidem nechce :D.
Co ti nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým
- Práci s moderními výrobními technologiemi
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj
- Spravedlivý přístup, pravidelná zpětná vazba včetně přehodnocení mzdy
- Firemní společenské akce (letní párty, ZEBR den, den otevřených dveří, vánoční večírek)
- 13. mzdu v případě plnění plánu
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10 000 Kč)
- 20 dnů dovolené a 5 dnů Sick Days
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 51 Kč)
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět)
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- Možnost práce v režimu Home Office (4 dny v měsíci)
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 4měsíční zkušební dobou
Chceš vidět, jak to u nás vypadá v reálu? Podívej se na krátké video.
Zaujali jsme Tě? Pošli nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se s Tebou potkáme.
Vedoucí technologie
Možnost nástupu: Ihned nebo dle dohody
Mzdové ohodnocení: 60.000-80.000 Kč, dle zkušeností
Pracovní doba: Flexibilní (fix 8:00 – 14:00)
Technologie a inovace – posuňte efektivitu výroby na novou úroveň!
Hledáme zkušeného lídra, který převezme odpovědnost za technologické procesy a jejich zlepšování. Pokud máte praxi s řízením lidí, moderními výrobními metodami a hledáním efektivních řešení, nabízíme vám ideální příležitost.
Co bude náplní vaší práce?
- Optimalizace a inovace technologických procesů – od objednávek hutního materiálu po zavádění nových technologií.
- CAD/CAM programování pro zvýšení produktivity a efektivity výroby.
- Vedení a rozvoj samostatného týmu, včetně náboru a nastavování pravidel.
- Zavádění moderních technologií – robotizace, automatizace, optimalizace CAM systémů.
- Analýza výrobních dat a návrh systémových zlepšení.
- Spolupráce napříč odděleními – konstrukce, výroba, kvalita.
Proč právě k nám?
- V technologii máte přehled o celém procesu, nejen o jedné části.
- Práce je rozmanitá, technická a plná výzev.
- Budete mít klíčové slovo při zavádění novinek a určování standardů výroby.
- Vaše rozhodnutí budou mít skutečný dopad – na produkt, tým i firmu.
Jakého kolegu hledáme?
- Zdatného leadera se vzdělání v technickém oboru, který rozumí technologickým procesům a umí vést tým.
- Odborníka na výrobu a technologie, s citem pro analýzu výrobních procesů a hledání efektivních řešení.
- Prakticky zaměřeného inovátora, se zkušenostmi se zaváděním nových technologií a optimalizací výrobních postupů.
- Týmového hráče, schopného spolupracovat napříč odděleními – konstrukcí, výrobou i kvalitou.
Co vám nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým.
- Práci s moderními výrobními technologiemi – automatizace, robotizace, optimalizace výrobních procesů.
- Podporu odborného vzdělávání a rozvoje.
- Spravedlivý přístup a jasně nastavené odměňování.
- Firemní společenské akce (letní párty, ZEBR den, den otevřených dveří, vánoční večírek).
- 13. mzdu v případě plnění plánu.
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč).
- 20 dnů dovolené a 5 dnů Sick Days.
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 51 Kč).
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- Možnost práce v režimu Home Office (4 dny v měsíci).
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět).
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 4měsíční zkušební dobou.
Zaujali jsme vás? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se s vámi potkáme.
SERVISNÍ TECHNIK S AJ NEBO NJ – perfektní produkt musí mít skvělý servis
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyCo je náplní práce?
- Instalace a zprovoznění zařízení u zákazníků včetně školení obsluhy.
- Analýza poruch a stavu stroje, určení způsobu opravy a její provedení, vytipování náhradních dílů a zajištění pravidelných servisních prohlídek.
- Podílení se na generálních opravách a přestavbách strojů.
- Technické poradenství, konzultace a telefonická podpora zákazníků.
Jakého kolegu hledáme do našeho servisního týmu?
- Zkušeného člověka s technickým vzděláním (praxe v oblasti pneumatiky/hydrauliky/elektro výhodou)
- Prozákaznicky smýšlejícího profesionála, který zná specifika servisní činnosti výrobních zařízení a nerozhodí ho žádná porucha.
- Aktivního řidiče se znalostí angličtiny nebo němčiny.
- Kolegu, kterého baví spolupráce v týmu, ale zároveň se nebojí i samostatné práce.
Co byste ještě měli vědět?
Stanete se součástí menšího týmu servisních techniků. Budete provádět montáž a servis našich strojů u zákazníků v rámci ČR i zahraničí (převážně v rámci EU). Ve zbývajícím čase se na firmě budete účastnit interních přejímek, vyřídíte potřebnou administrativu a připravíte se na další servisní výjezd.
Co nabízíme?
- Prostředí rodinné firmy, kde si navzájem pomáháme a pracujeme jako tým
- Práci s moderními výrobními technologiemi
- Podporujeme oborové vzdělávání a rozvoj
- Spravedlivý přístup a pravidelná zpětná vazba
- Firemní společenské akce (letní párty, ZEBR den, den otevřených dveří, vánoční večírek)
- 13. mzdu v případě plnění plánu
- Odměnu za doporučení nového kolegy (10 000 Kč)
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sick days
- Dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 51 Kč)
- Příspěvek na dopravu (1 Kč/km, měřeno z centra bydliště do centra sídla společnosti a zpět), po zaškolení služební vůz i pro soukromé účely
- Zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky
- HPP se smlouvou na dobu neurčitou a 4měsíční zkušební dobou
Obchodní manažer/ka pro německy mluvící zákazníky
Termín nástupu: Ihned nebo dle dohodyCo bude náplní práce?
- Péče o klíčové zákazníky a rozvoj dlouhodobých vztahů,
- vyhledávání nových obchodních příležitostí v přiděleném regionu,
- služební cesty a účast na veletrzích,
- zpracování nabídek a evidence obchodních aktivit,
- analýza obchodních dat, tvorba reportů a sledování vývoje zakázek,
- spolupráce s interním týmem pro hladký průběh zakázek.
Co byste ještě měli vědět?
Naše stroje jsou technicky sofistikovaná, individuálně navrhovaná a investičně náročná řešení, která dodáváme zákazníkům po celém světě. Každý projekt je originál, obchodní proces vyžaduje čas, péči i hlubší porozumění potřebám klienta.
Zákazník často zvažuje investici v řádu milionů – od prvního jednání po finální předání stroje může uplynout několik měsíců. Právě proto je náš obchodník součástí celého procesu – od prvotního kontaktu, přes přípravu nabídky a doladění technických detailů až po přejímku stroje. Jedná se všemi klíčovými lidmi na straně zákazníka.
Koho hledáme do našeho týmu?
- Zkušeného obchodníka s výbornou němčinou (angličtina, francouzština nebo španělština výhodou – možnost působit v dalších zemích),
- komunikativního, samostatného a zodpovědného profesionála se silným tahem na branku,
- technicky smýšlejícího kolegu, který se rád ponoří do detailů našeho produktu,
- týmového hráče, který sdílí férový přístup a respekt k zákazníkovi i kolegům,
- aktivního řidiče s ŘO sk. B, který je připraven cestovat v rámci Evropy
Co nabízíme?
- Motivující odměňování s jasnou vazbou na výsledky – základ + neomezená provizní složka a bonusy za splnění týmových cílů,
- služební automobil i k soukromým účelům,
- možnost práce v režimu Home Office (4 dny v měsíci, po zapracování)
- stabilní prostředí české rodinné firmy,
- podporu profesního rozvoje a odborného vzdělávání,
- firemní společenské akce (letní párty, ZEBR den, den otevřených dveří, vánoční večírek),
- 13. mzdu v případě plnění plánu,
- 20 dnů dovolené a 5 dnů sickdays,
- odměnu za doporučení nového kolegy (10.000 Kč),
- dotované podnikové stravování (výběr ze 3 jídel, cena 51 Kč) ,
- zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky.
- HPP se smlouvou na dobu určitou (1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou) a 4měsíční zkušební dobou,
Zaujali jsme Tě? Pošlete nám svůj životopis nebo odkaz na LinkedIn. Rádi se s Tebou potkáme.
Kontakt: kariera@zebr.cz nebo tel:+420 770 145 688
Společnost ZEBR s.r.o. klade důraz na uplatňování rovných příležitostí při náboru nových zaměstnanců. Při výběrovém řízení se řídíme zásadami spravedlnosti, transparentnosti a rovného přístupu bez ohledu na pohlaví, věk, národnost, zdravotní stav, náboženské vyznání či jinou osobní charakteristiku uchazečů. Cílem je zajistit, aby měl každý kandidát stejné šance na uplatnění svých schopností a dovedností a mohl přispět k rozvoji naší společnosti.
Informace o zpracování osobních údajů
Za účelem provedení výběrového řízení na pozici, o kterou se ucházíte, nebo na jinou pozici, o kterou budete mít zájem, ve společnosti Zebr s.r.o., je nezbytné shromažďovat a zpracovávat Vaše osobní údaje v následujícím rozsahu:Jméno, příjmení, telefonní číslo, email, fotografie, datum narození, adresa trvalého pobytu, informace o Vašem vzdělání a profesní historii a výsledcích vstupních testů nebo jiné osobní údaje v rozsahu, v jakém nám je poskytnete, např. životopis (CV - curriculum vitae).
Doba, po kterou budou osobní údaje uchovávány: Osobní údaje budou uchovány po dobu, po kterou probíhá výběrové řízení, a dobu nezbytnou ke zhodnocení výsledků výběrového řízení, a dále po dobu 6 měsíců ode dne ukončení výběrového řízení z důvodu oprávněného zájmu správce k prokázání řádného průběhu výběrového řízení. Po uplynutí výše uvedené doby budou Vaše osobní údaje trvale vymazány.
Poskytnutí Vašich osobních údajů je nezbytnou podmínkou realizace výběrového řízení. Pokud Vaše osobní údaje neposkytnete nebo v případě, že budete požadovat vymazání Vašich osobních údajů před uplynutím lhůty uvedené výše, znamená to, že se nebudete moci účastnit výběrového řízení. Bereme na vědomí, že jako subjekt osobních údajů máte právo požadovat přístup k Vašim osobním údajům, jejich opravu nebo vymazání či omezení jejich zpracování nebo právo vznést námitky proti tomuto zpracování, jakož i právo na přenositelnost údajů.